مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 23 تیر 1402 ساعت 15:302023-07-14سياسي

خانواده ها مراقب فرزندانشان در برابر آسیب های فضای مجازی باشند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آسیب های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، از خانواده ها خواست مراقب فرزندان خود در برابر آسیب های فضای مجازی باشند.

- ایسنا/کرمانشاه نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه با اشاره به آسیب های فضای مجازی برای کودکان و نوجوانان، از خانواده ها خواست مراقب فرزندان خود در برابر آسیب های فضای مجازی باشند.

آیت الله مصطفی علما، امروز (23تیر) در خطبه های نماز جمعه کرمانشاه، با اشاره به نقش تاثیرگذار خانواده در داشتن یک جامعه موفق، گفت: خانواده یک نهاد بنیادی است که نقش تاثیرگذاری در شکل گیری شخصیت افراد جامعه دارد.

امام جمعه کرمانشاه با بیان اینکه فضای مجازی می تواند کودکان و نوجوانان را در معرض آسیب های اجتماعی قرار دهد، اظهار کرد: انتظار می رود خانواده ها از فرزندان خود در برابر آسیب های فضای مجازی مراقبت کنند.

آیت الله علما در ادامه با اشاره به دیدار اخیر طلاب و مبلغین با مقام معظم رهبری، گفت: مقام معظم رهبری در این دیدار به اهمیت تبلیغ دین با استفاده از ابزارهای نوین ارتباطی تاکید کرد.

وی با اشاره به جاذبه های دین اسلام گفت: اسلام کاملترین دین آسمانی است که برای جزیی ترین امور زندگی انسانها برنامه دارد، لذا باید جامعه و جهانیان را با این دین آشنا کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده ها مراقب فرزندانشان در برابر آسیب های فضای مجازی باشند

خانواده ها مراقب فرزندانشان در برابر آسیب های فضای مجازی باشند